top of page

MJZ

FASHION

BLOG

by Brigita Potocki

  • Writer's pictureBrigita Potocki

Odkrito o torbicah

Updated: Sep 4, 2020


Torbica PICARD

Torbe in torbice - kaj bi ženske brez njih! Tudi v moji garderobi se jih je že nekaj nabralo. Katera je moja najljubša, ne morem reči, saj se to ves čas spreminja. Trenutno recimo zelo rada nosim cekar, po katerem ste me veliko spraševale, in mi ga je mami prinesla iz Turčije. Je zelo slab ponaredek Diorja (mami pač ne ve, kaj je to Dior, LOL), ampak je tako poseben, da me to sploh ne moti in ga kljub temu nosim. Všeč so mi tako tiste velike kot čisto majhne torbice in take vmes. Kupujem jih premišljeno ne glede na to, ali stanejo nekaj 10 ali več 100 eur. Ponavadi jih menjam dnevno, glede na to, kaj imam oblečeno oziroma kakšen dan me čaka. Zgodi se, da mi kakšna torbica tako prirase k srcu, da jo nekaj časa nosim vsak dan, ne glede na to, kaj imam oblečeno. Če kakšen dan nosim s sabo več stvari, izberem večjo, sicer pa manjšo torbico. Včasih nosim tudi dve skupaj - manjšo za okras, večjo za vse, kar potrebujem. Zdaj, ko moramo biti opremljeni z masko in razkužilom, pa mi bolj prav pridejo večje torbice in cekarji.


V smeri urinega kazalca si sledijo torbice:
ELISABETTA FRANCHI (Maximarket) // INTREND // BURBERRY (XYZ Sportina) // CCC // CCC

KAJ JE PRI TORBICAH POMEMBNO? Sama na prvo mesto postavljam kvalitetno izdelavo ne glede na ceno. Če je torbica na pogled lepa in lepo narejena, se pravi brez vidnih napak, ni pomembno, ali stane 30 ali pa 300 eur. Razumljivo je, da so tiste višjega cenovnega razreda že same po sebi kvalitetno narejene. Zato je pri nakupu cenejših torbic potrebna večja previdnost in predvsem moraš biti bolj kritična. Tako torbico pred nakupom sama dobesedno obrnem naokoli in si jo ogledam z vseh strani in kotov, šele ko se prepričam, da je vse v redu, jo kupim (kot sem rekla, četudi stane samo nekaj 10 eur!). V moji kolekciji cenejših torbic jih je kar nekaj znamke CCC, saj se mi sploh v zadnjem času zdi, da so ponudbo torbic precej izboljšali. Še posebej navdušena sem nad njihovo kolekcijo usnjenih torbic Gino Rossi (oglej si jih TUKAJ).


Torbica MARJETA GROŠELJ
V smeri urinega kazalca si sledijo torbice:
PICARD (Maximarket) // TOSCA BLU (Maximarket) // INTREND // MISS GINGER // LOOMRACK // YUGOSLOVENKA x ART DECO   

KJE JIH KUPUJEM? Če mi je kakšna, na katero naletim med brskanjem po spletu, všeč, jo kupim prek spleta. Sicer pa sem kar nekaj torbic kupila v Maximarketu in Nami. Njihov oddelek z usnjeno galanterijo v pritličju ima res lep nabor kvalitetnih usnjenih torbic, ki so pogosto kopije bolj znanih (in dražjih) dizajnerskih. Osebno me kopije ne motijo, saj tu ne gre za ponaredke, pač pa zgolj imitacije (kakšna je razlika med ponaredkom in kopijo lahko prebereš TUKAJ). Ker menim, da je večina dizajnerskih torbic absolutno predragih, raje kupim nekaj podobnega (na primer moja oranžna CCC torbica je kopija torbice By Far, črn cekar z resami znamke Reserved je navdihnila podobna torba luksuzne znamke Jacquemus (TUKAJ), velika usnjena rdeča torba Parentesi je podobna klasični Chanelovi jumbo torbici (TUKAJ), in tako naprej - ostale si oglej na fotografijah). Če mi je kakšna torbica, ki je nekoliko dražja, še posebej všeč, ponavadi počakam na razprodaje in si jo kupim takrat. Če mi je namenjena, me počaka, če mi ni, mi pač ni. Kot sem rekla, nikoli se ne zaženem k nakupu, pač pa dobro premislim, ali torbico potrebujem in ali se bo vklopila v mojo že obstoječo garderobo in jo šele zatem kupim - to pravilo upoštevam, ne glede na ceno!


V smeri urinega kazalca si sledijo torbice:
STAUD (Matches Fashion) // ZELO LEPO // Vintage torbica iz ratana od moje babice // MAX&Co. (second hand) // No name torbica iz Name // ZARA // GINO ROSSI (CCC) // CCC

Mimo dizajnerskih oziroma luksuznih torbic kljub temu ne morem. Seveda jih imam, ne veliko, pač pa toliko, kot si jih lahko privoščim. Svojo čisto prvo tako torbico, ki sem si jo resnično zelo želela, sem si kupila 29.5.2010. Jasno, da se spomnim točnega datuma! To je bila Louis Vuitton speedy 40. Da sem jo lahko kupila, sem se morala kar potruditi. Najprej sem na Bolhi prodala vse LV ponaredke, ki sem jih v nekaj letih med dopustom nakupila na tržnicah v Šibeniku, Grčiji in v Turčiji. Za njih sem dobila približno polovico zneska, ki sem ga kasneje odštela za original LV. Ponjo sem se z avtobusom odpeljala v Verono. V LV trgovino na Via Giuseppe Mazzini sem vstopila s 500 eur v denarnici, točno toliko, kot je stala torbica, in znesek v dvajsetakih (LOL) izročila prodajalki, ki je torbico z orokavičenimi rokami prinesla iz skladišča zavito v platneno vrečko. Tako torbico kot vse kar spada zraven (račun, certifikat..) in tudi papirnato vrečko z logom LV v kateri sem jo prinesla domov, še vedno hranim in je zaenkrat nimam namena prodati. Take torbice so vedno naložba, saj jim cena narašča. Če sem pred 10. leti zanjo odštela 500 eur bi danes za ta denar dobila zgolj pas za torbico! Cena te iste nove torbice je namreč danes skoraj 100% višja.

V smeri urinega kazalca si sledijo torbice:
PARENTESI (Yoox) // COACH (Bibloo) // Shopper iz Turčije // PRADA (2nd Chance) // REBECCA MINKOFF (Rebelle) // BRACCIALINI (Maximarket)

To je bila tudi prva in edina dizajnerska torbica, ki je bila kupljena nova. Od takrat jih namreč raje kupujem iz druge ruke, torej rabljene, saj so veliko cenejše, in sicer najpogosteje na VESTIAIRE COLLECTIVE ali REBELLE, kjer jih potem, če se jih naveličam ali, če si zaželim kakšne druge, tudi prodam. Nakupa in prodaje luksuznih torbic se lotevam podobno, kot se prodajajo delnice na borzi. To pomeni, da jo poskušam čim ceneje kupiti in potem prodati vsaj za toliko, za kolikor sem jo kupila. Ker se cene teh torbic resnično vzpenjajo v nebo in so nekatere dejansko pretirane, pa še vedno raje posegam po torbicah manj znanih, a cenovno dostopnejših, kot je na primer Staud. V to kategorijo pa spadajo še By Far, Cult Gaia, Boyy, Yuzefi, idr., ter torbice kultne slovenske znamke Marjeta Grošelj in mlajših oblikovalk, kot so Zelo lepo, Bubalina, Teja Jeglič, Nelizabeta...

Slamnata torba RESERVED

ZA KONEC PA ŠE NAMIG
Povpraševanje po luksuznih torbicah je v zadnjem času tako veliko, da so se pojavile izposojevalnice le-teh. Tako si lahko torbico, ki sicer stane 1000 eur in več, izposodiš za teden, dva ali ves mesec. A tudi cene izposoje so precej zasoljene in zelo različne, odvisno od znamke, gibljejo pa se tam nekje od 50 eur naprej (nekje je cena na dan, drugje na mesec), poleg tega je potrebno plačati tudi zavarovanje, ki znaša okoli 200 eur. Ta znesek ti vrnejo, če je s torbico, ko jo vrneš, vse v redu. Spodaj sem ti navedla nekaj spletnih strani, kjer si svojo najljubšo torbico lahko izposodiš.

Najugodnejša in tudi najbolje založena je BAG BORROW OR STEAL Tu si lahko torbice znamk kot so Balenciaga, YSL, Dior, Vuitton, Jacquemus … izposodiš že za okoli 100 eur na mesec. Žal pa ne dostavljajo v Slovenijo (smrk, smrk). Pomaga, če poznaš koga v tujini, ki si jo lahko izposodi namesto tebe in ti jo pošlje. Vem, zakomplicirano in, konec koncev, tudi tvegano, a morda pride kdaj prav.


Veliko dražja je FRONTROW a tu pošiljajo tudi k nam.


In še nekaj izposojevalnic torbic, ki, kolikor vem, pošiljajo tudi v Slovenijo:


Vse tukaj predstavljene torbice in še nekaj drugih, ki so na ogled v moji izposojevalnici, si lahko tudi izposodiš. Cena za tedenski najem cenejših torbic je 10 oziroma 20 eur/ teden (odvisno od tega, ali je torbica iz umetnega ali pravega usnja), cena izposoje dizajnerskih torbic je 50 eur/teden. Varščina ni potrebna, ob izposoji torbice pa te bom prosila za kopijo osebne izkaznice (ali drugega identifikacijskega dokumenta).

LOUIS VUITTON multi pochette second hand


0 comments
imgaffiliate-bf-2020120x600-160508968200
bottom of page