top of page

MJZ

FASHION

BLOG

by Brigita Potocki

  • Writer's pictureBrigita Potocki

Povej mi kaj imaš obuto in povem ti kdo si

Updated: Aug 11, 2020



Ko pride mesec maj, ki končno prinese višje temperature, se odpre tudi sezona sandal in druge odprte obutve. Čeprav me to navdaja z veseljem, ker ljubim sandale, me je po drugi strani groza. Naj razložim. V hladnejših mesecih so pri nas izredno popularni gojzarji in treking čevlji, ki jih večina nosi tudi izven površin, ki so jim namenjeni, torej gozdov, gmajn in hribov. In čeprav se ob pogledu na te gojzarje in treking čevlje na mestnem asfaltu vsakokrat zdrznem, me nekaj zmoti še bolj. Takoj ko se temperature dvignejo, se namreč množično pojavi druga obutev, ki je resnično primerna zgolj in samo za na plažo - šlape oziroma plastični natikači. Ko se tako prvi najtoplejši dan v maju sprehodiš po mestu, so prav vsi mimoidoči, ki jih letos sicer ni bilo niti pol toliko kot v normalnih časih in med njimi ni bilo, razumljivo, niti enega turista, nosili neke vrste japonk in plastičnih natikačev na en prst. Razumem, da naj bi bili udobni (čeprav so v resnici nevarnejši za noge kot vse petke skupaj) in da v njih ni vroče, a zagotovo se v vsej poplavi obutve, ki je na voljo, najde kakšna, ki je prav tako udobna in zračna, a vsaj na pogled privlačnejša.


CCC SHOES&BAGS sandals (HERE) // MONKI t-shirt (similar HERE) // H&M jeans (old, similar HERE) // LE SPECS sunglasses (old, similar HERE) // OFF-WHITE belt (HERE) // BOHOHEADWEAR headband // ZARA necklace (old, similar HERE) // ZLATARNA CELJE earrings (old, similar HERE)

Obutev v resnici pove o nas več, kot karkoli drugega, zato naslednjič namesto po ‘’šlapah’’, raje sezite po espadrilah, velkro sandalih, Birkenstock sandalih, sandalih s podplatom iz jute ... skratka, katerikoli drugi poletni obutvi, ki vam daje kanček več verodostojnosti kot otroški natikači.


Sandals DeeZee by CCC SHOES&BAGS
CCC SHOES & BAGS sandals (HERE) // JULIJA KAJA HROVAT dress (Zoofa) // LE SPECS x ADAM SELMAN sunglasses (HERE) // Belt handmade by M.E.

Ko govorimo o sandalih brez pete, takih, ki so primerni za udobno hojo, so moj favorit v tej sezoni velkro sandali, ki sem jih sprejela, čeprav mi še vedno niso najljubši. Prav tako sem navdušena nad sandali, ki so popolna kopija pred leti nadvse popularnih Edris sandal znamke Isabel Marant, in sem jih našla pri CCC. Zanimivo, da takrat nisem niti razmišljala o nakupu, ker se mi je preprosto zdelo, da mi ne bodo pristajali. Zdaj vidim, da sem se uštela, saj mi lepo stojijo in so neverjetno udobni. Manj udobni, a vseeno še primerni za daljše sprehode, so minimalistični sandali avstralske znamke By Far, ročno izdelani v Bolgariji, ki so bili prav tako lanski hit med modnimi navdušenkami. Mene to ne moti, da namreč niso več tako popularni, pomembno mi je, da se v njih dobro počutim in da je bila cena kar pošteno znižana.


BY FAR sandals (similar HERE) // H&M x JOHANNA ORTIZ onepiece swimsuit (sold out, similar HERE) // RESERVED shorts (similar HERE) and bag (sold out) // GUCCI sunglasses (Optika Krstić) and belt (old, similar HERE) // BOHOHEADWEAR headband 

In to je bolj ali manj vsa zame sprejemljiva poletna ''športna'' obutev, ki jo premorem. Adidasove šlape, havajanke in druge podobne natikače, pa obujem izključno za pot do smetnjaka oziroma za na plažo. In tako bo tudi ostalo.

0 comments
imgaffiliate-bf-2020120x600-160508968200
bottom of page