top of page

MJZ

FASHION

BLOG

by Brigita Potocki

  • Writer's pictureBrigita Potocki

Namišljena (novoletna) zabava

Updated: Dec 16, 2020


Lani ta čas sem decembrske dogodke in prireditve težko preštela na prste ene roke, toliko se jih je že zvrstilo. Letos je situacija precej drugačna. Zato sem se odločila, da grem na namišljeno zabavo. Oblekla sem te zelene hlače znamke STAND STUDIO, ki so me začarale že, ko sem jih videla prvič (v času prve karantene), a sem potem, ko sem jih naročila in dobila, lahko ugotovila le, da so mi tako prevelike, da jih lahko le vrnem nazaj. Potem pa sem jih (hvala vesolje!) med brskanjem za kosi, ki bi jih lahko uvrstila v modni nasvet v reviji BZ, našla v moji velikosti na Bestsecret in jih seveda brez oklevanja naročila (za polovico cene, ki sem jo plačala ob prvem naročilu!). Dodala sem puli z napihnjenimi rokavi v nežno modri barvi (Zara), zelene nogavičke z bleščicami (Calzedonia) in torbico (Staud), topel plašč (Topshop) in, ja, prav vidiš, sandale (Alohas).


Seveda nisem šla prav daleč, tudi maska je bila ves čas v mojem žepu, da bi jo lahko takoj nadela, če bi bilo potrebno, a občutek, ko sem s petkami hodila po asfaltu proti barvastim lučem, ki so me vabile k sebi, kot kakšno nočno veščo, je bil z eno besedo spektakularen. Vsekakor ponovim ob naslednji priliki, v upanju, da takrat moja zabava ne bo več namišljena.


Da pa ne boš mislila, da je šlo vse gladko, naj ti zaupam, da sta si me dva 'mulca', ki sta na skirojih dirkala prav po prizorišču moje namišljene zabave, dobro privoščila. V trenutku moje (in moževe) nepozornosti sta namreč obrnila vodni curek v fontani tako, da je začelo škropiti po meni. Frizura, ki že tako ni bila bogvekaj zaradi vlage v zraku, je šla dokončno v maloro (glej prvo fotko zgoraj - wet look on point, haha), tudi zeblo me je, a moje namišljene zabave kljub vsemu še nisem hotela takoj zapustiti....

 

*Čisto spodaj si oglej nekaj mojih predlogov, kaj obleči, če se tudi ti odločiš udeležiti namišljene (silvestrske) zabave ;)

Nosim:
Plašč TOPSHOP // Hlače STAND STUDIO // Puli ZARA // Torbica STAND // Nogavičke CALZEDONIA // Sandali ALOHAS


Moji predlogi za namišljeno zabavo

(s klikom na sliko dostopaš do spletnega mesta, kjer je kos naprodaj, slike listaj s puščico levo ali desno)


0 comments
imgaffiliate-bf-2020120x600-160508968200
bottom of page