top of page

MJZ

FASHION

BLOG

by Brigita Potocki

  • Writer's pictureBrigita Potocki

Poletje v mestu



Najprej je kazalo, da s poletjem ne bo nič, dež in nizke temperature so namreč kar vztrajale in vztrajale, potem pa je bilo kar naenkrat tu in z njim rekordno visoke temperature. Sama spadam med tiste, ki obožujemo vročino, čeprav moram priznati, da mi v zadnjem času ne paše vedno. Morda je krivo tudi dejstvo, da sem z eno nogo že v menopavzi, ki pa me, kot kaže, ne bo preveč obremenila, saj zaenkrat nimam nobenih tipičnih simptomov. Te dni veliko razmišljam o tem, kako bom obeležila svoj 50 rojstni dan. Jp, pol stoletja. Ne vem kdaj so se obrnila vsa ta leta! A kljub okrogli številki se ne počutim prav nič staro, ali vsaj ne prestaro. Vseeno pa sem si zadnjič z zavidanjem ogledovala Instagram profila dveh mladih influenserk, ki sta si privoščili brezskrbno večmesečno uživanje, ena na Italijanski obali druga pa na obalah južne Amerike, ker vem, da sem ta vlak že zamudila. Prav zato mi danes ni žal, da sem doživela vse, kar sem, čeprav ni bilo Instagrama, da bi to zabeležila in pokazala celemu svetu, pri sebi vem, da je za mano nekaj res norih dogodivščin, za katere je morda še bolje, če jih obdržim zase (hihi). In danes, če me kdo vpraša, vedno rečem, da je treba vse probati zato, da potem, ko bo tu številka 50, ne bo nobenih obžalovanj.


Zdaj pa k modi, a ne, zato si tukaj :) V letošnjem poletju sem za svoje osnovne kose izbrala lahke poletne obleke, kratke hlače z visokim pasom, odrezane kavbojke, kolesarske hlače, mini krila, kratke životce, ki jih obvezno kombiniram z visokim pasom, in oversize suknjiče. Od čevljev pa Chanelove dedkove sandale, ki jih nosim v 90%, kar pomeni, da se je njihov nakup že izplačal, natikače s peto in sandale s trakci. Od modnih dodatkov pa še sončna očala in statement torbice ter letos nepogrešljivo naglavno ruto. Torbice so bile letos moj glavni nakup, saj sem se popolnoma zaljubila v tiste manjše različnih mavričnih barv. Sicer pa je večina kosov iz preteklih sezon, a sem jih pokombinirala malo drugače, tako da so dobili nov izgled in nov pomen. Letos sem nakupe resnično poskušala zelo omejiti, vseeno pa se je v moji zbirki znašlo tudi nekaj tudi novih kosov. Sem pa letos odkrivala tudi čare nakupovanja oblačil iz druge roke. Spodaj si oglej vse moje junijske stajlinge, dodala sem tudi povezave do artiklov, bodisi enakih, bodisi podobnih, večina tistih, ki so še na voljo, je v teh dneh že znižanih, tako da se ti splača pogledati tudi po trgovinah.


NIGHTY NIGHT

Če bi mi pred nekaj meseci rekli, da bom šla ven v pižami, bi vas razglasila za noro. No, danes to ni nič nenavadnega. To obleko, ki je v resnici vintage spalna srajca, sem našla v second hand trgovini, ko sem iskala oblačila za neko snemanje. Nikoli je ne bi kupila in nosila kot obleko, če se ne bi v zadnjem času preko Instagrama spoznala s puncami, večinoma so to Američanke, ki se ukvarjajo s prodajo vintage oblačil. In pri njih sem videla, kako kul so pravzaprav videti vintage oblačila za spanje oziroma za doma, kot na primer halje, kimoni in seveda spalne srajce, če jih znaš pravilno postilirati in nositi. Konkretno ta obleka pa me je pritegnila, ker sem precej podobno zasledila v kolekciji Ganni (poglej TUKAJ). Enako velja za suknjič, tudi tega sem namreč našla v second hand trgovini. Gre za moški suknjič, ti so namreč krojeni tako, da dajejo tisti oversized videz, ki ga iščem, poleg tega imajo prav vsi moški suknjiči (še posebej tisti starejšega datuma) skrajno lepo notranjost. Ponavadi so rokavi podloženi z drugačno podlogo kot ostali del, tako da dobiš krasen detajl, če rokave zavihaš. Če se odločiš za nakup takega suknjiča, ti svetujem, da poiščeš krajšanega, torej v velikosti 25 ali 26. Le tak ti bo namreč prav v ramenih in ne predolg.

Outfit details
Dress-vintage night gown (thrifted, similar HERE and HERE and HERE) // Men's blazer (thrifted, similar HERE or HERE) // CHANEL sandals (similar HERE and HERE or HERE) // Bag JW PEI // Sunnies LE SPECS via Vestiaire Collective (similar HERE and HERE)

SPORTY CHIC

Ta outfit je eden tistih, ki ga ponavljam že tretjo sezono. Kolesarske hlače slovenske oblikovalke Julije Kaje Hrovat poznaš saj sem jih nosila ob različnih priložnostih, na primer na fashion weeku v Zagrebu in Ljubljani. V teh vročih dneh pa jih najraje nosim doma skupaj s prav tem športnim modrčkom. Če grem ven, na primer do Aleje v trgovino, dodam suknjič in sandale in že sem urejena. Nova so v tem videzu samo očala in torbica.

Outfit details
Bike shorts JKH (similar HERE and HERE) // Linen blazer H&M (similare HERE or HERE) // Sports bra (similar HERE and HERE) // Shoes ZARA (similar HERE and HERE) // Bag NAMA (similar HERE) // Sunnies MANGO (similar HERE and HERE)

RAINBOW LOOK

Ta videz sem ustvarila še preden sem vedela za mesec ponosa in z njim zatem sodelovala v #pride challengu na Instagramu. Čisto slučajno se je vklopil v to dogajanje, posvečeno skupnostim LGBTQIA, sicer pa ga je inspirirala Hailey Bieber, ki je znana po tem, da rada nosi preširoke suknjiče v kombinaciji s kratkimi hlačami. Jaz sem namesto kratkih hlač oblekla mini krilo, ki letos doživlja manjši preporod tudi po zaslugi oblikovalcev, ki so jih vključili v svoje kolekcije za pomlad/poletje ter jesen/zimo 2021 (npr. Versace, Miu Miu, Schiaparelli, Chanel). Videz sem dopolnila z naglavno ruto Louis Vuitton, ki sem jo pred leti dobila od stranke, pri kateri sem urejala omaro, starimi balerinkami Aquazzura in torbico, ki sem jo kupila na neki spletni strani preko Instagrama, ki je kmalu zatem, ko je torbica prispela, izginila, tako da še dobro, da sem jo sploh dobila. Sicer pa je takih replik splet poln, tako da ni težko najti take, ki ti bo ustrezala (na AliExpressu, Amazonu ali eBayu jih je kolikor hočeš). Če bi morala izbrati svoj najljubši videz tega meseca, bi se najverjetneje odločila prav za tega, saj je trendovski, odštekan in v njem se odlično počutim, kar je pri vsem skupaj najpomembneje.

Outfit details
Men's blazer (thrifted) // Skirt SEE BY CHLOE via The Outnet (similar HERE and HERE) // Bralette ZARA (similar HERE) // Shoes AQUAZZURA (similar HERE and HERE)// Bag MYBAGGS (get it HERE) // Sunnies NINA'S (thrifted) // Scarf LV

BOHO CHIC(K)

Boho stil je med mojimi najljubšimi v tistih najbolj vročih poletnih dne. To je namreč eden najbolj preprostih in obenem najbolj laskavih videzov, ki pristoji vsaki postavi in vsakemu karakterju. Obleko z geometričnim retro vzorcem, značilnim za 60-ta, iz nove Zarine kolekcije lahko nosim z dedkovimi sandali, navadnimi flip flopsi ali pa s petkami. Dopolnim jo lahko s cekarjem ali lepo, večerno torbico in dodam ruto ali klobuk, okrogla ali mačja očala, jeans jakno ali suknjič ... Kombinacij je neskončno, zato bo to zagotovo ena mojih najljubših poletnih oblek. Za večerni sprehod po mestu sem jo dopolnila z natikači Sam Edelmann, ki so tako mehki kot copatki (najdeš jih v Nami).

Outfit details
Dress ZARA (similar HERE and HERE) // Vintage scarf (thrifted) // Shoes CIRCUS by SAM EDELMAN (similar HERE or HERE) // Beaded bag SHRIMPS via VESTIAIRE COLLECTIVE (similar HERE) // Sunnies CHLOE

NEON TOUCH

Ta obleka znamke Hache je stara kot zemlja, dobesedno, draga moja. Ti povem njeno zgodbo? Ko sem se začela ukvarjati z izposojo, sem oblačila kupovala tudi po naročilu stranke. Tako je ena mojih prvih strank potrebovala obleko za nek dogodek. Glede na opisano sem presodila, da take na zalogi nimam, zato sem šla po nakupih - na splet seveda. Med izbranimi je bila tudi ta obleka precej drage znamke. Všeč mi je bila zaradi majhnega, a opaznega detajla - neonskega pasu. Obleka stranki ni bila všeč, niti tej, kateri je bila namenjena, niti katerikoli drugi, niti enkrat namreč ni bila v izposoji (še takrat, ko se je ena vendarle ogrela zanjo, ji je mož rekel, da ji ne pristoji - ne bom začela razpravljati o tem, kako grdo je bilo to od moža, morda tema za drugič). In tako je ta obleka obvisela na stojalu, ker je tudi sama nekako nisem vzljubila in zato nikoli oblekla. Potem sem jo dala v prodajo, misleč, da jo bo za 30 eur vendarle katera kupila. Pa nič. Skoraj deset let sem jo tako prestavljala sem in tja po mojem showroomu in se to sezono končno odločila, da ji dam priložnost. In veš kaj, obleka je prekrasna, res sem vesela, da sva se končno ujeli! Ne samo, da je posebna zaradi kroja in vzorca, pač pa je tudi iz kvalitetnega material, zgoraj bombaž, spodaj mešanica lanu in viskoze. Primerna je tako za boljše priložnosti, s petkami in malo torbico, kot za na kolo, z natikači in veliko torbo. Če te bo zamikalo, ti jo morda prodam, ker žal ti povezave do podobne ne morem ponuditi, saj je precej unikatna.

Outfit details
Dress HACHE // Heeled sandals ALOHAS // Flat sandals ZARA (similar HERE and HERE and HERE) // Small bag NAMA (similar HERE) // Straw bag RESERVED // Sunnies LE SPECS

SAFARI GLAM

Ta videz je bil ustvarjen za safari&jungle challenge na Instagramu. Vsi kosi so iz mojega arhiva, razen kombinezona, ki sem ga našla v trgovini Maks na Trubarjevi 50, kjer sem bila tisti dan slučajno na obisku pri lastnici Aleksandri, ki je tudi posnela te fotografije. Safari videz v resnici ni težko ustvariti: potrebuješ karkoli v živalskem in tropskem vzorcu in ju skombiniraš. Izbiraš barve džungle, se pravi veliko zelene, rjave, bež, kanček roza, rumene ali rdeče. Dodaš klobuk in sončna očala ter torbico iz naravnega materiala, kot je moja bambusova, lahko pa tudi kakšen slamnat cekar.

Outfit details
Jacket PEACOCK BLUE via YOOX // Pants H&M // Leopard top ZARA // Jumpsuit MAKS (Trubarjeva 50, Ljubljana) //  Bamboo bag // Shoes GINO ROSSI by CCC // Sunglasses NINA'S (thrifted) // Straw hat INTREND (similar HERE)

FLOWER BOUQUET

Prvi lep vikend po majskem deževju sva izkoristila za skok na morje. V soboto popoldne sva se odločila nekaj pojesti v restavraciji v Kopru in čeprav je bila ura kosila, je bila večina obiskovalcev še na plaži, kar pomeni, da sem v svoji rožasti obleki kar precej izstopala. Mene ni motilo, upam da tistih, ki so mi privoščili zvedave poglede, tudi ne. Obleka je iz znane H&M poletne kolekcije tisto leto pred korono, tako da je nisem uspela prav veliko nositi. Tokrat sem jo dopolnila s čevlji slovenske znamke Peppermint Street, v katere sem se zaljubila, ko sem jih videla na Ljubljanskem tednu mode v kolekciji Patricia Pie. Irena, punca, ki je čevlje izdelovala ročno, je obupala, tako da je znamka trenutno nedejavna, njen profil pa še najdeš na Instagramu.

Outfit details
Dress H&M (similar styles HERE HERE and HERE) // Bag SHRIMPS via Vestiaire Collective (similar HERE or HERE) // Shoes PEPPERMINT STREET (similar HERE) // Sunglasses NINA'S (thrifted) 

0 comments
imgaffiliate-bf-2020120x600-160508968200
bottom of page