top of page

MJZ

FASHION

BLOG

by Brigita Potocki

  • Writer's pictureBrigita Potocki

Fantastična oranžna

Updated: Nov 3, 2021



Verjetno ena mojih najljubših poletnih kombinacij je prav ta, ki je pred tabo. Malo navihana, malo seksi in predvsem v barvah, ki so z eno besedo navdihujoče: oranžna, nežno roza in senf rumena v vzorcu leoparda oziroma jaguarja. Na prvi pogled popolnoma neskladne, a ko jih enkrat daš skupaj preprosto funkcionirajo (o barvah in barvni paleti preberi več TUKAJ).



I'm wearing / Nosim: 
Skirt MAKS trgovina (Trubarjeva 50, Ljubljana) // Top RESERVED (old) // Hat C&A // Sandals BY FAR // Bag GINO ROSSI by CCC // Sunglasses LE SPECS 


To krilo v fantastični oranžni z asimetričnim volanom sem našla v trgovini Maks na Trubarjevi in se takoj zaljubila vanj, ker me je spomnilo na podobno krilo, ki mi ga je sešila mami, ko sem bila v morda šestem ali sedmem razredu osnovne šole. Tisto sicer ni bilo enobarvno pač pa sestavljeno iz takrat najbolj trendovskih barv: rumene, rdeče in zelene. Želim si, da bi imela kakšno fotografijo, pa je na žalost nimam.



Velikokrat se mi zgodi, da neko oblačilo povežem s kakšnim lepim dogodkom iz preteklosti, včasih zavedno, včasih ne, a tudi to je funkcija oblačil - da prinašajo in ustvarjajo lepe spomine ter nas popeljejo nazaj v preteklost ali pa tudi, zakaj ne, naprej v prihodnost.



Celoten videz sem zaokrožila z oranžno mini torbico znamke Gino Rossi iz trgovine CCC, ki v zadnjem času preseneča s fantastičnimi torbicami in čevlji. Če si še nisi ogledala njihove nove kolekcije, ti svetujem, da čim prej obiščeš njihovo največjo trgovino v tem delu Evrope, ki jo najdeš v City Parku, ali pa pokukaš na njihovo spletno stran TUKAJ.



0 comments

Recent Posts

See All
imgaffiliate-bf-2020120x600-160508968200
bottom of page