top of page

MJZ

FASHION

BLOG

by Brigita Potocki

  • Writer's pictureBrigita Potocki

Grem nikamor

Updated: Nov 3, 2021



Ko je H&M napovedal novo sodelovanje, tokrat s kolumbijsko modno oblikovalko Johanno Ortiz, je moje srce poskočilo od sreče: končno si bom lahko privoščila njeno obleko! A ko je dolgo pričakovana kolekcija 12. marca vendarle prišla v trgovine, so bile te zaradi pandemije koronavirusa zaprte. Obleka, ki me je najbolj navdušila, je bila v izložbi, a nedosegljiva. Na spletu je bilo vseh 19 kosov (v moji velikosti) po pričakovanju hitro razprodanih, zato mi ni ostalo drugega, kot da počakam. Ko so se trgovine ponovno odprle, sem dobesedno tekla v H&M ter domov končno odnesla dih jemajočo rdečo obleko z belimi rožami ter enodelne kopalke s prekrasnim volanom na eni rami (oboje, tako rdeče kot črno-bele, ker pač). Detajli, ki so značilni za njene kreacije, namreč volani, napihnjeni rokavi, razgaljena ramena ali zgolj ena rama, zvonasta krila, široki pasovi, ki poudarijo ozek pas, cvetlični in tropski potiski, nenavadne barvne kombinacije … vse to je tisto, kar pri njej obožujem. To je moj stil.

I'm wearing / Nosim: 
Dress JOHANNA ORTIZ x H&M // Bag PARENTESI // Sunglasses ADAM SELMAN x LE SPECS // Sandals ZARA

Za njene obleke ne potrebuješ posebne priložnosti, da jih oblečeš. Njene obleke SO posebna priložnost. Ko jo oblečeš, pa četudi samo za kratek sprehod ob obali ali skozi zaradi korone popolnoma prazne uličice obmorskega mesta, je svet lepši. V daljavi slišiš šumenje morja in zvok salse, boki pa se sami od sebe pozibavajo v ritmu. In ko hodiš, se zdi, da plešeš …



Obleka je iz kolekcije ‘conscious’ in je narejena iz recikliranega poliestra. Kombinirala sem jo z minimalističnimi belimi sandali ter večjo rdečo torbico, čeprav bi zraven prav tako lahko obula tudi navadne natikače za na plažo, ali še bolje - bila bosa. Lahko se nosi tudi s pasom in tako postane linija elegantnejša. Material je sicer lahek, a zaradi količine le-tega obleka deluje težko. Kljub temu pa je izredno prijetna za nosit, ni prav nič vroča in je resnično prava paša za oči. V njej ne moreš ostati neopažena. Če bi jo želela pomeriti, mi piši, na voljo je namreč tudi za izposojo TUKAJ (cena izposoje 20 eur/ 3dni).


0 comments

Recent Posts

See All
imgaffiliate-bf-2020120x600-160508968200
bottom of page