top of page

MJZ

FASHION

BLOG

by Brigita Potocki

  • Writer's pictureBrigita Potocki

Make your own RULES



Koža je naš največji organ in tista, ki nas varuje pred zunanjimi vplivi. Sama sem, ko gre za kožo, zelo mačehovska do nekaterih delov, pravzaprav vseh, razen obraza. Pri obrazu ni nikoli nobene dileme, kot na primer pri nogah ali trebuhu, ki ju pač namažem, ko se spomnim (kar je enkrat ali dvakrat na teden). Obrazu posvečam vso pozornost, vsak dan, tako zjutraj, kot zvečer. In to že odkar pomnim, saj me je tega naučila mami. Moja rutina tako zjutraj, kot zvečer, ostaja enaka, spremenili so se le izdelki, ki jih uporabljam. Pravzaprav se je njihovo število drastično zmanjšalo na račun tistih, ki so se izkazali za popolnoma nepotrebne. Tako na primer ne uporabljam niti tonika niti mleka za obraz. Obraz si vsak večer očistim kar s čistilnimi robčki, in to že nekaj let, kljub temu, da nas pred tem svarijo. Osebno se mi zdi, da absolutno najbolj kvalitetno očistijo make up z obraza in, vsaj meni, ne povzročajo nobenih dermatoloških težav. Zatem si obraz umijem z vodo, obrišem do suhega z bombažno brisačko in s tem odstranim še kakšno morebitno nečistočo ter nanesem olje za obraz (že nekaj let uporabljam Melvitin L’Or Bio). Tega uporabljam zjutraj da si z njim dobro zmasiram obraz in ga tako prekrvavim in zbudim, pa tudi zvečer, zato da ga pripravim na počitek. In nato nadaljujem s kremo za okoli oči in kremo za obraz.


Če se ustavimo kar pri tej. Zamenjala sem jih že kar precej. Že dolgo ne uporabljam več industrijskih, pač pa večinoma take, ki so čim bolj naravne. Nazadnje je bila to krema znamke HUR, ki se je že precej približala temu, kar od kreme pričakujem. Trenutno uporabljam kremo RULES, ki sem jo odkrila pred kratkim. Gre za popolnoma naraven izdelek, saj je 99% sestavin organskih, veganskih in brez GMO (gensko spremenjenih organizmov). Vsebuje zgolj štiri sestavine, in sicer 1.5% izvlečka bele jelke, olje makadamije, shea maslo in slovensko vodo Aqualpina®, ki velja za najčistejšo na svetu. Bela jelka je bogata z organskimi spojinami, znanimi kot polifenoli, za katere je bilo ugotovljeno, da imajo močne antioksidativne in protivnetne lastnosti. Zaradi svojih mehanizmov popravljanja DNK so le-ti enkratno zdravilo za preprečevanje poškodb kože, ki nastanejo zaradi pretirane izpostavljenosti soncu. Rules krema izbriše znake staranja in zmanjša pojav sončnih peg, ki nastanejo zaradi pretiranega izpostavljanja UV žarkom. Primerna je tako za nego obraza in vratu kot tudi rok, kjer se starostne pege najraje pojavijo.


Moja izkušnja s to inovativno kremo je sledeča. Prvič sem jo nanesla na popolnoma očiščen obraz in namenoma pred tem nisem uporabila olja, ker sem želela ugotoviti, ali mi bo po nanosu same kreme na obrazu ostal nelagoden občutek, tako kot pri večini drugih krem, ki sem jih uporabljala. A zgodilo se je prav nasprotno. Sprva se mi je zdelo, kot da je krema po nanosu izpuhtela, oziroma, kot da se sploh ne bi namazala, saj ima tako lahko teksturo, da je dejansko ne čutiš. To je izrednega pomena, še posebej, če si občutljiva na ‘’težke’’ kreme. Ta ti obraza preverjeno ne bo niti obtežila, niti namastila, pač pa bo ostal prijeten, lahek občutek na koži. Tudi vonja, ki meni osebno pri kremah za obraz predstavlja največji problem, skoraj nima. Prvih nekaj dni se mi je zdelo, da ima vonj po limoni, vendar pa ga že po nekaj dneh uporabe nisem več zaznala, kar je več kot fenomenalno. Proizvajalci ob redni, daljši uporabi kreme obljubljajo zmanjšanje drobnih gubic, povečanje vlažnosti kože in zmanjšanje transepidermalne izgube vode. Sama sem po skoraj dveh mesecih uporabe dejansko že opazila, da so se drobne gubice, ki so se že začele pojavljati okoli ust, zmanjšale, pa tudi koža je bolj navlažena in s tem bolj gladka, tako da sem nad kremo resnično navdušena.


Če bi jo želela preizkusiti tudi ti, ti podarjam 20% popust s kodo “MJZFASHION” pri nakupu na spletni strani www.superhuman.me Koda velja tako za kremo kot za prehranske dodatke, s katerimi še dodatno povečaš učinkovitost kreme in za svoje zdravje in videz poskrbiš tudi od znotraj.


0 comments

Recent Posts

See All
imgaffiliate-bf-2020120x600-160508968200
bottom of page