top of page

MJZ

FASHION

BLOG

by Brigita Potocki

  • Writer's pictureBrigita Potocki

Kako ustvariti outfit

Updated: Nov 3, 2021



Velikokrat me sprašujete, kaj je moja inspiracija pri sestavljanju outfitov in kako jih sestavljam. Moj odgovor je vedno enak: moja največja inspiracija je moja omara, saj je v njej več kot dovolj kosov ne za eno, pač pa vsaj za tri življenja. Outfite pa večinoma sestavljam v mislih, ponavadi pred spanjem, pogosto pa tudi takoj zjutraj, ko se zbudim. Naj se to sliši še tako površinsko, v tem uživam in to me osrečuje. V nadaljevanju si oglej nekaj mojih outfitov sestavljenih pretežno v zimski barvni paleti, ki ni osnovno moja, a pozimi mi te barve resnično pašejo, v smislu, da se ujemajo z mojim počutjem. Pozimi namreč zelo rada nosim rdečo, ki je ena od barv te palete...


Kombinacija v zimski barvni paleti s sivo, pistacija zeleno in belo
Nosim/ I'm wearing:
FOREVER 21 faux fur jacket (similar HERE) // RESERVED faux leather skirt (similar HERE, HERE and HERE) // &OTHER STORIES blouse (BUY HERE) // STRADIVARIUS cardigan (similar HERE) // ZARA boots // MANGO bag // ADAM SELMAN x LE SPECS sunglasses (BUY HERE)

Pri sestavljanju outfitov se precej zanašam na barvne palete, saj vsaka vsebuje točno določene barve, ki se med sabo ujemajo. Zaradi mnogoterih različnih odtenkov posameznih barv je to pogosto precejšenj izziv, zato pomaga tudi intuicija. Nekatere barve preprosto grejo skupaj, druge spet ne. Pri sestavljanju outfitov je pomembno tudi, da imaš prečiščeno omaro in da točno veš, kaj je v njej. Tako recimo, ko že ležim v postelji in premišljujem, kaj bom naslednji dan oblekla, izberem en kos, na primer sivo krilo iz umetnega usnja, in mu nato dodajam posamezne kose za katere vem, da jih imam. Če si določenih kombinacij v glavi ne morem vizualizirati, si naslednjič vzamem čas in kose sestavim tako, da jih polagam na posteljo. Ko sem približno zadovoljna, kombinacije še poslikam in jih imam na ta način vedno pri roki, kadar nimam časa razmišljati o tem. Seveda se zgodi tudi, da neka kombinacija tako, kot sem si jo zamislila v glavi ali postavila na posteljo, na koncu na meni ne funkcionira. V tem primeru se je treba vsega skupaj lotiti od začetka in poiskati novo kombinacijo bodisi z enakimi ali drugimi kosi .


Zimska barvna paleta s črno, rdečo in umazano belo
Nosim/ I'm wearing:
CALVIN KLEIN blazer (similar HERE) // INTREND turtleneck (similar HERE and HERE) // TWINSET skirt (similar HERE and HERE) // VALENTINO reversable belt (BUY HERE) // GINO ROSSI by CCC boots (similar HERE and HERE) // PARENTESI bag // OROBLU tights

Pomladna barvna paleta s koralno in nežno roza
Nosim/ I'm wearing:
Vintage thrifted fur // No.21 sweater (BUY HERE) // GANNI skirt (similar HERE) // GINO ROSSI by CCC bag and boots (similar boots HERE and HERE) 

Seveda včasih najdem inspiracijo tudi na Instagramu, včasih tudi kopiram kakšen stajling, ne povsem, morda v kakšnih detajlih. Temu se ne da izogniti. Kljub vsemu pa najraje brskam po svoji omari in iz kosov, ki jih že dalj časa nisem nosila, sestavljam nove, vedno malo drugačne outfite. V teh dneh mi je to še posebej velik izziv, saj sem si obljubila, da v mesecu januarju nič ne kupim. Tako sem januarja med drugim kombinirala poletno krilo z resami Twinset s pulijem, suknjičem, bulerji in krajšo jakno iz umetnega krzna. Dodala sem statement pas, ki je edini novi kos v tej opravi, vse ostalo sem že imela v omari, ter najlonke, katerih vzorec proseva skozi prosojni del krila. Krilo v krem barvi se odlično ujema s črno in rdečo, vse pa so iz zimske barvne palete. Naslednja kombinacija je v pomladni barvni paleti in vsebuje oranžno krilo z rožami Ganni in nežno roza puloverček preko katerega sem oblekla vintage krzneno jakno. Roza in sivo-rjava sta predstavnici poletne barvne palete, outfit pa sem sestavila iz obleke H&M ter Zarinega suknjiča iz umetnega usnja, dodala sem statement pas in bulerje, ki so pravzaprav moja delovna obutev brez katerih si ne predstavljam letošnje zime.


Jesenska barvna paleta z rjavo, sivo in črno
Nosim/ I'm wearing:
ICEBERG jacket (similar HERE) // BARBARA REPINSEK blouse // JKH skirt // NAMA bag (similar HERE) // Old belt

Zimska barvna paleta s črno in sivo
Nosim/ I'm wearing:
SISTER JANE dress (similar HERE and HERE) // &OTHER STORIES blazer (similar HERE and HERE) // MAX MARA belt // ZARA boots (similar HERE and HERE) // PRADA sunglasses

Na tak način ustvarjam kombinacije tudi za svoje stranke v okviru moje ponudbe urejanja omare (več o tem TUKAJ). S stranko najprej izločiva kose, ki jih ne potrebuje več, nato pa iz tistih, ki so ostali, ustvarim celo vrsto kombinacij, ki jih ponavadi niti ne zaznamo. Ko se znajdem v prostoru z oblačili, moji možgani delajo sto na uro in v trenutku nastane cela vrsta oprav, ki so večinoma takoj primerne za nošenje. Seveda, pod pogojem, da imam kaj izbirati. Če kosov ni dovolj (kar se zgodi redko, a se) je najprej na vrsti nakupovanje, ki ga prav tako opravim skupaj s stranko (v teh časih se tega lotiva kar preko spleta - več o tem TUKAJ).


Zimska barvna paleta s temnejšo roza, sivo ter črnobelo
Nosim/ I'm wearing:
NA-KD coat (BUY HERE or similar HERE and HERE and HERE) // SANDRO PARIS pants (similar HERE and HERE) // TWINSET sweater // RED VALENTINO shoes // MISS GINGER bag // GUCCI sunglasses // NEZA ZEHELJ earrings // Headband from AliExpress

Poletna barvna paleta s svetlejšo roza in sivo rjavo (taupe)
Nosim/ I'm wearing:
H&M dress (similar HERE, HERE and HERE) // ZARA faux leather blazer (similar HERE) // VALENTINO reversable belt (BUY HERE) // GINO ROSSI by CCC boots (similar HERE and HERE)

Kako se lahko sama lotiš ustvarjanja outfita? Najprej razmisli za kakšno priložnost ga potrebuješ. Potem preveri vreme. Od tega je namreč najbolj odvisna obutev. Potem izberi spodnji del: hlače ali krilo ali nekaj vmes (hlačno krilo, kratke hlače, obleka). Glede na to kakšen je spodnji del (jeans, eleganca, športno) izberi zgornji del: bluza, puli, pulover... Zdaj bi ti že prav prišla barvna paleta s katero lahko določiš barve zgornjih delov, ki se bodo ujemale s spodnjim. Če je še nimaš, jo čim prej naroči (TUKAJ), medtem pa seveda improviziraj in upaj na najboljši izid. Če potrebuješ takojšnjo pomoč, me lahko tudi kontaktiraš. Na sms ali mail mi pošlješ fotografije kosov, ki si jih izbrala, jaz pa ti povem, ali grejo skupaj oziroma ti predlagam, kaj bi bilo bolje. Za to storitev pošlji povpraševanje TUKAJ.


Na koncu pa je seveda vse odvisno od tega koliko truda si pripravljena vložiti v to in kako dobro poznaš svoj stil in vsebino svoje omare. Najlažje je namreč vsakokrat zagrabiti iste kose, čeprav omara poka po šivih.


0 comments

Recent Posts

See All
imgaffiliate-bf-2020120x600-160508968200
bottom of page