top of page

MJZ

FASHION

BLOG

by Brigita Potocki

  • Writer's pictureBrigita Potocki

Kratke hlače v hladnih dneh

Updated: Nov 3, 2021



Ni v moji navadi, da bi komentirala ali celo kritizirala oprave (razen, če sem za to plačana, ha ha), vendar pa tokrat ne morem mimo. Pred nekaj dnevi sem namreč v centru opazila tako neposrečeno kombinacijo s kratkimi hlačami, da sem se odločila, da pokažem, kako se ta modni kos, ki je sicer bolj značilen za poletje, nosi v hladnejših mesecih.


Če se odločiš nositi kombinacijo kratkih hlač in suknjiča, ki je letos v trendu, najprej poskrbi, da ti bodo hlače prav in da bodo ‘lepo stale’, se pravi, da bodo poudarile tvojo postavo.

Izberi hlače v temnejši barvi (temno modri, bordo, temno sivi, črni, zeleni) z visokim (ali vsaj višjim) pasom in z nekoliko daljšimi hlačnicami (ne hotke!). Spodaj obvezno obleci vsaj 50-denske črne hlačne nogavice in za kontrast obuj robustne gležnarje ali škornje do kolen (ne improviziraj s škornji, ki segajo nad kolena, ker se ne bo vedno dobro izšlo!), lahko tudi gležnarje z nekaj pete z zašiljeno ali kvadratno konico v temni barvi.

Zgoraj dodaj po želji bluzo in suknjič (kot sem to naredila jaz) ali bluzo in pulover ali namesto tega letos moden brezrokavnik. In predvsem ostani pri relativno klasičnih kosih, saj so kratke hlače same po sebi dovolj poredne, da jih je potrebno nekoliko umiriti.



Nosim:
Suknjič CALVIN KLEIN (star, podoben TUKAJ) // Kratke hlače PROMOD (stare, podobne TUKAJ in TUKAJ) // Torba BRACCIALINI (stara, podobna TUKAJ in TUKAJ) // Škornji CCC-GINO ROSSI (na voljo TUKAJ) // Bluza SISTER JANE (za nakup mi piši TUKAJ) // Uhani NEŽA ŽEHELJ (na voljo TUKAJ) // Obroč BOHOHEADWEAR (na voljo TUKAJ)



0 comments

Recent Posts

See All
imgaffiliate-bf-2020120x600-160508968200
bottom of page