top of page

MJZ

FASHION

BLOG

by Brigita Potocki

  • Writer's pictureBrigita Potocki

Kratkohlačnice

Updated: Aug 7, 2021



Poleti zelo rada nosim kratke hlače, a ni bilo vedno tako. Ko sem bila mlajša sem se sramovala svojih nog, iz več razlogov. Prvi in najbolj prevladujoč je bil, da se mi je zdelo, da so moje noge predebele za to, da bi jih kazala. Drugi je bil, da imam nekaj manjših modrih kapilar, za katere se mi je zdelo, da jih bodo vsi opazili. Tretji pa celulit. Danes se niti s prvim niti z drugim in še najmanj s tretjim ne obremenjujem več. Na svoje noge sem ponosna, take mi je dala mati narava, kapilare in celulit pa letos uspešno skrijem s pomočjo samoporjavitvene kreme (ker, kot veš, če me spremljaš, se ne sončim zaradi nagnjenosti h kožnemu raku).


Kratke hlače so v vročih poletnih dneh naše rešiteljice, saj so veliko bolj praktične od krila. Dolžina le-teh je odvisna od tega, koliko kože si pripravljena pokazati. Pri tem pa seveda ne pozabi na priložnost. Na plažo ali na piknik greš lahko tudi v zelo kratkih (vročih) hlačkah, medtem ko bodo za v pisarno bolj primerne bermude. Priporočam take z nekoliko višjim pasom, saj ga lahko izkoristiš v svoj prid, če želiš kratke hlače kombinirati z letos modnimi kratkimi životci ali zgornjim delom kopalk - visok pas bo namreč skril trebušček. Letošnji trend zapoveduje kratke hlače, ki komajda kukajo izpod daljšega suknjiča. Te so primerne tui za tiste, ki ste drobne postave, saj bodo tako noge videti daljše, še posebej, če jih kombiniramo s čevlji z višjo peto.


Kako veš katera dolžina kratkih hlač je popolna zate, glede na tvojo postavo? Precej enostavno je: roke spustiš ob telo in tam, kjer se tvoj sredinec konča, je popolna dolžina tvojih kratkih hlač.

Sama sem to poletje res uživala v nošenju kratkih hlač. Kljub temu, da imam le troje in da so ene od teh pravzaprav kombinezon. Kombinezon in rjave kratke hlače so iz preteklih sezon, te iz jeansa pa sem kupila letos, saj sem končno našla pravi kroj - ravno prave dolžine, z visokim, rahlo nabranim pasom, iz svetlega jeansa, ki je primeren za vroče mesece. Nosila sem jih ob različnih priložnostih, tudi za v mesto, ne samo za na plažo, in jih kombinirala z raznovrstnimi kosi iz moje omare, od suknjičev do srajc, kratkih životcev, kopalk…


Nekaj stajlingov si oglej v nadaljevanju, čisto spodaj pa najdeš tudi nekaj predlogov za nakup kratkih hlač in direktne povezave do artiklov.


Denim shorts ZARA // Shirt INTREND // Bikini top SOLID&STRIPED // Wicker bag LUCIA TOLEDO // Flip flops HAVAIANAS (get them HERE) // Sunnies MANGO (similar HERE)
Linen playsuit &OTHER STORIES (available HERE) // Blazer ZARA (similar HERE, HERE or HERE) // Vintage belt // Striped shoes NO.21 // Blue sandals ZARA (similar HERE or HERE) // Bag UTERQUE (similar HERE)// Sunnies EMPORIO ARMANI // Earrings SAN FASHION&JEWELRY 

Linen shorts and top STRADIVARIUS // Belt VALENTINO (get it HERE) // Phone bag SAN FASHION&JEWELRY // Sunnies ADAM SELMAN x LE SPECS // Sandals CCC // Wicker bag LUCIA TOLEDO 


Denim shorts ZARA // Cotton jacket ZARA // Sports bra // Straw hat INTREND // Bag JW PEI // Sandals CHANEL (similar HERE and HERE)

Shop similar shorts:




Recent Posts

See All
imgaffiliate-bf-2020120x600-160508968200
bottom of page