top of page

MJZ

FASHION

BLOG

by Brigita Potocki

  • Writer's pictureBrigita Potocki

Mehek objem

Updated: Nov 3, 2021


Nosim:
Pletena obleka in pas MANGO (na voljo v trgovini ali podobna TUKAJ) // Jakna iz umetnega krzna MARELLA (podobna TUKAJ in TUKAJ) // Torbica NAMA (podobna TUKAJ)  // Škornji CCC (na voljo TUKAJ) // Uhani Neža Žehelj


Ko razmišljam o najbolj udobnem in mehkem oblačilu se spomnim na vse volnene puloverje, ki mi jih je, ko sem bila mlajša, napletla babica. Sedela je v svojem gugalniku pred televizijo, vedno s pletilkami v rokah, in tisto, kar je nastalo, je bilo vedno nekaj posebnega. Včasih je delala po (mojem) naročilu, spet drugič po navdihu. Zase, zame, za celo družino. Sama je bila vedno od glave do pet oblečena v svoje pletenine. Od teh kosov žal ni veliko ostalo. Ohranila se je pletena obleka ter komplet mrežastega puloverja in krila, ki ga nikoli nisem oblekla, sem ga pa shranila za spomin.


Letošnji trendi bolj kot kdajkoli zapovedujejo pletenine, vse od puloverjev, jop, kril, hlač, oblek, celo plaščev. Moda je namreč postala predvsem udobna in uporabna. Kosi, ki jih nosimo, morajo biti primerni tako za doma kot za hiter skok v trgovino, na pošto in celo za v službo. In pletenine imajo vse to. Poleg tega so tudi tople in primerne za zimske dni.


Obleka, ki jo nosim, je popoln primer pletene obleke, saj je ravno pravšnja za mojo postavo (ni niti preveč ohlapna, niti preveč oprijeta) in vsebuje 6% volne. Poleg tega ima še en detajl, ki je pomagal pri odločitvi o nakupu, namreč polo ovratnik. dopolnila sem jo z visokimi škornji in kratko jakno iz umetnega krzna. Za kontrast nevtralnemu videzu sem dodala zeleno torbico.


Kako nosimo pletenine?


Pri kombiniranju pletenin z drugimi kosi je pomembno, da ustvarimo kontrast in jih dopolnjujemo z gladkimi in ne preveč debelimi tkaninami (kot je na primer žamet). Veliko lepše bodo videti v kombinaciji z usnjem, svilo (oz. satenom) ali jeansom. Če ste v zgornjem delu širši, izbirajte tanjše, manj grobe pletenine, saj vas bodo v naspotnem primeru te še razširile. Prav tako se izogibajte puli ovratnikom. Namesto tega raje poskusite V-izrez ali polo ovratnik. Če ste, tako kot jaz, širši v bokih, naj bodo obleke in krila ohlapnejša oziroma v A-liniji. Postavo lahko vedno oblikujete s pasom, kar je tudi priporočljivo. Če se kljub vsemu odločite za oprijeto obleko, jo dopolnite s suknjičem, ki naj sega malo čez boke.



Spodaj si oglej nekaj mojih predlogov za nakup mehkih pletenin. S klikom na posamezno sliko dostopaš do spletnega mesta, kjer lahko opraviš nakup.


0 comments

Recent Posts

See All
imgaffiliate-bf-2020120x600-160508968200
bottom of page